Sunrise potatoes

Inugurăm şi o rubrică de reţete şi începem cu sunrise potatoes:

         

Am spalat cartofii, i-am sters si i-am pus la copt pe folie de aluminiu (n-am gasit hartia de copt). Cand s-au copt i-am scos din cuptor, le-am taiat un capac apoi am scos aprox.80% din miez. In fiecare cartof am pus unt (cat o nuca), sare, fasii de bacon, un ou intreg apoi am ras cascaval. I-am pus din nou la cuptor pentru inca 10 minute (pana cand s-a copt oul). Gata🙂

Cu miezul scos am facut cartofi taranesti (am prajit bacon si cateva bucatele de slanina, grasimea rezultata a fost prea putina asa ca am adaugat ulei, am pus ceapa verde tocata sa se caleasca putin apoi am adaugat cartofii, i-am condimentat apoi i-am inabusit cu o cana de apa, dupa vreo 5 minute au fost gata).

Lasă un răspuns

